Jag minskar arbetslösheten 😉

MĂ„ndag ny vecka, nya möjligheter Ă„ spruta 15 av 17 blev det idag! SĂ„ sjukt fort allt gĂ„r. NĂ€r jag börja med dessa sprutor kĂ€ndes det som en evighet innan jag skulle vara klar och nu Ă€r jag snart dĂ€r! 

Oj vad detta ska firas đŸ€“đŸ€“.

Men min tid med landstinget Ă€r dĂ„ lĂ„ngt ifrĂ„n över, jag vĂ€ntar pĂ„ sĂ„ mycket besked sĂ„ lĂ€karsekreterana skyller sin arbetsbelastning pĂ„ mig 😂😂
Kolla hjĂ€rtat vet jag ju ska ske i april, det ska se sĂ„ mitt hjĂ€rta inte har blivit negativt pĂ„verkat av sprutorna. Sen har jag en trĂ€ff med platskirurgen Ă„ diskutera mitt bröst, ca tre mĂ„nader fĂ„r jag vĂ€nta pĂ„ tid. Sen ska Ă€ggledarna kollas men mer om det i ett senare inlĂ€gg. Ja vad kan vi ha kvar, jo jag vĂ€ntar ju pĂ„ min diagnos för örat ocksĂ„. Men dĂ€r hoppas jag pĂ„ att ett telefonsamtal rĂ€ckr! Men oj nu var jag nĂ€ra pĂ„ att glömma magen 😅😅 en kamera ska ner i magen Ă„ berĂ€tta att allt ser bra ut. 
Men sen mina vĂ€nner blir det lite vila ifrĂ„n sjukhusen innan det Ă€r dags att sĂ€tta igĂ„ng lite roligare saker 😘😘😘. 

Kommentera inlÀgget hÀr: